onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Idag stod ett nytt skrivbord på min plats när jag kom till jobbet. Känns otroligt lyxigt att nu ha lite plats för alla papper. Dagen har sedan gått i ett, problemen har avlöst varandra. Felaktiga kassarapporter och fakturor som jag varit tvungen att lösa. Jag har sådana dagar ibland och nu känns det otroligt skönt att ha löst så mycket idag. Tyvärr hinner man inte så mycket annat en sådan dag, men det får jag ta imorgon.

Liten har blivit STOR idag. När Micke kom hem på lunchen hade Molly börjat löpa. Jag har ju trott att det varit på gång länge och t.o.m oroat mig ifall hon inte skulle vara normal eftersom jag har hört flera stycken som redan löpt. Konstaterade dock förra veckan att det kan dröja upp till året om inte mer innan man börjar tycka det är konstigt. Nu är det i alla fall otroligt skönt att det kommit igång. Det största pluset är att vi nu kommer kunna vara med på kurserna vi anmält oss till i vår. Perfekt timing!

Idag är det ju träningsdag för mig och jag brukar inte hoppa det, men idag kände jag mig alldeles uppblåst och konstig så det blev inget idag. Det var otroligt skönt att komma hem också.

Nu kommer min mysvovve och lägger huvudet i knät. Jag hoppas att det inte bara är tillfälligt hon är så här mysig och kramig. Förut körde vi alla möjliga tricks här hemma och jag blir lika imponerad varje gång. Snabbtänkt och arbetsvillig. Den senaste veckan har allt verkligen lossnat (trodde det skulle vara tvärtom vid löp). Nu ska vi bara se till att få ut detta på bästa sätt. Agilitykurs och fresstylekurs för Yvonne kommer hjälpa oss god bit på vägen. Har även fått tips om en tjej som ev. ger privatlektioner i lydnad. Hon själv har varit med i landslaget, vilket lät väldigt lockande! Vi kan sammanfatta det hela med att vi har en spännande tid framför oss,


Nu ska jag fortsätta med fotoboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar