söndag 23 januari 2011

Fotobok påbörjad - Check

Jag har äntligen tagit tag i framkallning av kort. Tänkte framkalla en del kort och göra en fotobok på alla fina kort vi har på vovvarna. Kan vara kul att ha samlat, speciellt alla kort från Mollys första år. Ska försöka komma ihåg saker som hänt (tur att man har mycket sparat i bloggen).

Efter en lugn morgon tog vi oss ut till LHU där det var full aktivitet. Vi tog en promenad och när vi kom tillbaka hade det lugnat ner sig. Var nog någon kurs?! Efter en stund droppade det in flera hundar så det blev riktigt bra störning för vår lilla skrutt. Jag är stolt att hon klarar andra hundar så bra! Idag var det en liten BC-valp där ute och tränade, snacka om söt och jag blev faktiskt lite sugen, hehe. Jag får mysa med Henke och Lindas lilla hundbebis sen. Första året går så sjukt fort! Har Molly varit sådär liten?


Fick otroligt fina blommor av Micke i torsdag, men tyvärr nickade rosorna ganska fort. För att få njuta av dem lite till så klippte jag av blommorna och satte dem i mina ljushållare. Visst blev det fint?!
Ett kort från gårdagens promenad

Hurtiga jag :) . Tränad och klar!

Nu ska jag fortsätta med boken. Ha en bra arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar