fredag 21 januari 2011

Bloggerska

Kolla vad duktig jag har blivit på att blogga :) Kanske inte superintressant, men en daglig uppdatering har det blivit.

TGIF! Det var min första tanke imorse. Jag kan inte minnas när jag sov så gott sist som jag har gjort den här veckan. Jag sover iofs alltid bra, men idag var det nästan omöjligt att lämna sängen. Tur att mina älsklingar drar upp mig. Nu blir det två sovmorgnar på rad. Nice!

Ikväll fick det bli pizza och lets dance. Det är så skönt att bara va och njuta av varandras sällskap. Nu är Micke dock i duschen så jag kan passa på att blogga lite.

Sitter och kollar på Molly. Hon sliter ännu en leksak i stycken. Det är verkligen hennes grej, att slita sönder allt som kommer i hennes väg. Tack och lov har det börjat begränsats till hennes saker. Köpte ju fina leksaker förra helgen, men de är nu som alla andra helt trasiga. Ben tuggar hon i sig på nolltid. Vi får klura på vad vi kan köpa som ger henne lite motstånd.

Imorgon ska jag försöka ta mig till träningen på förmiddag (jag lovar ingenting!) . Sen blir det promenad och kvällsmys med gänget. Kanske kan bjuda på lite bilder också :).

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar