söndag 23 januari 2011

Här hemma råder det Chuck-feber

Det kan man lugnt säga! Micke spenderar varenda lediga sekund med denna serie. Tack Fanny och Johan :P . Får se när han gör mig sällskap i sängen i natt :) . I förmiddags tog jag mig i kragen och körde ett pass på Friskis (så kunde Micke med gott samvete ligga i soffan med sitt Chuck). Det fick bli Medel Styrka och det var sjukt jobbigt. Jag tyckte att jag var med i en halvtimme men resten körde jag mest på vilja. Nu vill jag komma tillbaka till formen som jag hade för ett eller var det två, tre år sedan :P .

Väl hemma igen gjorde vi oss redo för långpromenad. Mötte upp Fanny, Johan, Milla och Maria vid fröberget och gick i snöovädret. När det sen klarnade upp lite var det riktigt skönt! Kändes i kroppen att jag hade ett pass och en 5-km promenad bakom mig, men oj vad skönt det är!

Ikväll kom hela gänget hit och vi har ätit gott, spelat WII och helt enkelt haft en underbar kväll. Tack kära vänner för att ni förgyller våra liv :) Nu är allt undanplockat och vovvarna sover skönt. Jag ska väl krypa ner och Micke tar över datorn för ännu ett Chuck-maraton. Får se vad morgondagen bjuder på :) inga måsten vilket är VÄLDIGT skönt!

Njut av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar