måndag 17 januari 2011

Erbjudande

Hehe inte varje dag man får erbjudande om fortplantning :P . Igår när vi var på Sharpman var det en familj som tyckte Molly var otroligt fin och frågade om vi skulle ta valpar på henne. Det är inget vi tänkt göra om det inte blir så att hon blir otroligt duktig och vi har seriösa köpare innan parning plus att tiden finns såklart. De hade iaf en bordercollie hane som de gärna ville ha valpar efter och de gav oss numret ifall det skulle bli aktuellt i framtiden. Nu är det inget vi kommer nappa på men man kan ju inte ta det på annat sätt än som en stor komplimang :) . Vår snygga tjej!

Fick just inbjudan av Henke, Helena, Andi och Jossan till deras 100-årsfest, men med min vanliga tur så krockar den med min diplomeringshelg. Den 5:e är det bal och det vill vi absolut inte missa. Aja det är inte så långt kvar tills vi är 30 :) .

Ikväll blev det ett medelpass istället för Afro (hade kollat fel på tiden) och jag dog nästan! Konditionen är okej, men styrkan har verkligen försvunnit. Jag måste verkligen komma igång nu och träna mina muskler. Nej dags för att hämta en omgång tvätt och hoppa in i duschen. Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar