torsdag 27 januari 2011

Framgång

Gick en sväng med vovvarna, Fanny och Johan i valla efter jobbet. Vi hade en hel del att prata om med tanke på hur mycket spännande saker som händer i våra karriärer just nu. Big step framåt för Fanny, Micke och mig på mindre än en vecka. Ibland bjuder livet på några riktiga framgångar. Grattis igen!!

Jag är så glad att jag har pluggat.
- Vi kommer jobba tills vi är 65 år så att plugga i 4 år känns som väl investerad tid.
- Det var otroligt roligt, även om det var jobbigt i perioder också. Att plugga på gymnasiet och på högskola är så lång ifrån varandra man kan komma.
- Har otrolig fördel inför framtida karriär.
- Har lärt sig att leva på minimal inkomst vilket får en att uppskatta lönen otroligt mycket.
- Jag uppskattar mitt arbete, att jag har ett jobb att gå till.


Att jag nu ska börja betala tillbaka CSN känns inte alls tungt. Det har varit värt varenda krona och jag hade inte haft möjlighet att plugga om jag inte kunnat tagit studielån.

Är glad :)

Nu ska jag plocka lite innan sängen väntar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar