onsdag 2 september 2009

SO YOU THINK YOU CAN DANCE!

Vinnaren har precis utsetts och för en gång skull så är det min favorit som vinner, JEANINE! Har gillat henne sen första Hiphop- numret i första programmet. Var tvungen att skriva at mig lite av min lycka så jag inte väcker Micke :).

Började dagen med en föreläsning och den var lika givande som vanligt (not!). Sen blev det grupparbete och artikel vi skriver om klassificering av eget kapital och skulder. Idag lyckades jag inte skriva så mycket men jag har nog ökat förståelsen inom ämnet.

När jag kom hem tog jag med mig Nellie hem till Fanny och Milla för en mysig promenad bland djuren i Valla. Nellie är väldigt busig just nu och hon är helt galen i godis och skäller mest. Låter som jag gör ett bra jobb med uppfostran, men det härligt att hon njuter av livet.

Väl hemma igen tog jag hand om disken, handlade och gjorde iordning kycklingssallad till kvällsmat. Har även lyckats hittat kurshemsidan till mattekursen som jag ska läsa på distans. Verkar skoj med övningar som man ska träna på varje vecka och sen göra några inlämningsuppgifter (inte obligatoriska ifall jag inte har tid, ger bonuspoäng till tentan) och sen en tenta i mitten av terminen. Lite galetatt läsa extra matte kanske, men det är så längesen så det ska bli kul :)

Dags att samla lite energi till morgondagens heldag med grupparbetet! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar