söndag 27 september 2009

En fartfylld bakisdag

Var hemma kl fem imorse som ni kanske läste i förra inlägget :) Vad gjorde vi så länge?! Vi hade iaf galet kul och man mår som man förtjänar idag. Är inte så dålig men har en såndär lustig känsla i kroppen som inte vill lägga sig, kanske är en hel natts sömn som saknas.

Efter att ha sovit i 6 timmar var det dags att gå upp för lite frukost med vännerna (Carl-Philip, Sanna, Henke) innan Fanny och Johan hämtade mig och Nellie för en tur till agilitybanan. Gick lite sådär för våran del, nästa gång krävs det lite mer planering inför träningspasset (och ev. en piggare matte). När vi kom hem igen till det lite smått sega frukostgänget blev det en vilopaus innan älsklingen serverade smaskig wook.

Nu ikväll har jag, Micke, Fanny och Johan varit på bio :) . Vi såg Flickan som lekte med elden. Den var bra, inte lika bra som första men nästan. Lite taskiga skådespelarinsatser från vissa och inte lika spännande rakt igenom filmen som första filmen var. Det var iaf en scen som fick oss att hoppa högt, fortfarande skakis :P . Nu längtar jag till tredje filmen så man kan få svar på alla frågor man har.

Nej dags att få den där sömnen som min kropp skriker efter. Imorgon blir det skola från 10-15. Sov gott!

Lite fina bilder från Fannys blogg :)

Jag, Sus och Maria
Fanny och Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar