tisdag 15 september 2009

Nu är det bara tenta och rättning av arbetet kvar!

Kom precis hem från redovisningen och opponering och passar på att ta lite lunchrast med lite bloggande, våran goda soppa och sedan en sväng ut med Nellie i det underbara vädret. Vi fick jättebra kritik på arbetet :)!!!! Med ord som att det var hög svårighetsgrad men ändå bra skriven så läsaren förstår och att den är har bra läsvärde för ekonomistudenter :) . Riktigt skönt att höra efter så mycket slit. På fredag ska vi gå igenom språket som behöver kollas igenom några gånger till. Det är ingen som är duktig på engelska som skulle vilja hjälpa oss?

Idag är planen att jag ska lära mig allt om kapitel 8 om inflationsredovisning. Sen imorgon och på torsdag blir det två hel dagar med plugg av resten av kapitlen inför tentan. Önska mig lycka till :P

Jag har glömt att säga hur det gick med lägenheten förresten. Den var fin, men det var vissa saker som man störde sig på så vi tycker inte att den är värd 2 miljoner så det blir inget bud från oss.

Dags att gå ut med Nellie!


Mamma skickade en fint kort på min namnsdag, passar ganska bra in på mig :)


Ellen skrev sitt namn på kortet, så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar