måndag 21 september 2009

En härlig helg och en ledig dag :)

Kan inte blir så mycket bättre!!!

I fredags satt vi till halv sex med artikeln för att den skulle vara färdig för att skickas in. Slängde mig hemåt och in i duschen innan det var dags att åka hem för att fira lillebror. Vi gav honom en stor svart vas från Rum som förhoppningsvis passar bra i hans nya lägenhet.

I lördas spenderade vi hela dagen med familjen Åberg. Jag följde med Birgitta, Linda och Nora på stan för att kolla runt lite, medan killarna stannade hemma och vaxade bilen. På kvällen kom hela familjen (Malin med familj, Linda med familj, farmor Majken och mormor Elsie) för att avnjuta porterstek. Mums!

I söndags tog vi en långpromenad med Nelli i det härliga vädret innan vi åkte vidare in till Katrineholm. Där blev det en snabbvisit hemma hos mamma (som bara hade en timmes rast) och lite lek med Ellen förstås. Sen blev det en tur till farfar för fika tillsammans med pappa, Edvin och Filip.

Idag är jag ledig!! Så skönt att kunna ha en dag att bara ta igen sig innan nästa kurs börjar. Dock har jag en hel lista med saker som bör göras idag:
  • Fixa naglarn - har jag gjort
  • Ringa Grant Thornton - har jag gjort
  • Packa upp alla saker från helgen
  • Plocka undan alla pluggsaker från förra kursen
  • Städa - får besök ikväll :)
  • Träna - mitt favoritpass!!
  • Hinna med att plugga lite matte, men det är ju en dag imorgon också :P
  • Laga mat - fick precis ett samtal att jag slipper det, får maten serverad när jag kommer hem från träningen. Lyx!
  • Fixa lunch - ska jag göra nu!
  • Ikväll blir det middag och film med Sanna och Carl-Philip :) Trevlig överraskning!

Oj hade visst ganska mycket att göra på min "lediga" dag. Lägger in lite bilder från helgen senare. Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Kul att ni haft en bra helg. Oj, mycket att göra på din lediga dag. ;) Agillitybanan nån dag vore jättekul, måste bara bli frisk först. =( Vi hörs i veckan. Kramar Fanny

    SvaraRadera