onsdag 30 september 2009

Micke får behålla jobbet!!!

För ett halvår sedan la Saab ut ett varsel på 300 pers. Med tanke på att Micke bara jobbat där ett år är han den första som ryker om facket får bestämma (sist-in-först-ut), men de gjorde undantag för hela hans avdelning!!! Jag är så glad för hans skull!!! :) Grattis älskling!!!

Idag har jag en ledig dag. Bör plugga, men det händer så mycket annat idag. Började morgonen med att åka till skolan för att hämta ut min Team t-shirt, så efter idag och en vecka framåt kommer jag gå runt i denna och vara en levande reklampelare (skönt att slippa fundera på vad man ska ha på sig). Var även med under katalogreleasen så jag fick katalogen med info om Team och en påse med sponsorgrejer. När jag kom hem tog jag tag i vårat diskberg som är kvar sen helgen. Både Micke och jag har diskat en omgång var, men det var så mycket disk så det var massor kvar ändå.

Nu ska jag ner på stan för att träffa Maria. Vi ska luncha och sen ska jag fixa mina naglar. Sen blir det hem en sväng för att plugga innan det är dags för dagens träningspass. Idag ska Maria och jag prova på Freepowerdance. Hehe får se hur det går :)

Ha en fortsatt härlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar