torsdag 17 september 2009

Plugg-stress

Har en dålig magkänsla inför tentan imorgon och det brukar inte vara ett gott tecken. Jag har alltid så höga krav på mig själv för jag vill ju att det ska gå så himla bra (finns ju faktiskt chans att få VG på den här kursen!). Men den här gången borde jag inte ha det för jag är inte helt säker på hur mycket poäng jag behöver få på tentan för att få G på kursen. Eftersom det verkade gå bra på artikeln som har störst påverkan på betyget, kanske det räcker med det och en halvdan tenta för att få G ?! Vem vet?

Efter tentan imorgon ska vi rätta artikeln det sista innan inlämninge. Sen blir det träning och färd hem till Katrineholm! Imorgon ska vi fira lillebror som fyllde år nu i veckan. På lördag ska vi spendera dagen med familjen Åberg och på söndag ska jag ev. åka förbi Ellen och Filip en sväng och sen träffar farfar och pappa på eftermiddagen. En fullpackad helg :). Skriver igen så fort jag får tid, om inte annat på måndag.

Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för dig i dag! Hälsa alla i K-holm och ge mamma en stor kram från mig! Farmor

    SvaraRadera