torsdag 24 september 2009

Ineffektiv

Idag är en sån dag när allt tar massor med tid och tiden bara springer iväg. Håller just på att göra mig iordning inför Kick-off med Team. Det jag vet ska hända är att vi ska bli bjudna på middag på Platå och att det är 80-tals tema. Ska bli kul, men jag är inte taggad för att gå ut så jag åker nog hem ganska skapligt. Micke har lovat att hämta mig så jag behöver iaf inte tänka på hur jag ska ta mig hem i mörkret.

Idag var planen att jag skulle åka till biblioteket för att läsa Kunskapsutveckling och beskattning, men boken var på vift så jag satt en stund med våran andra bok innan jag tröttnade. Lyckades iaf uppdatera mitt LiU-kort och köpa Elin-medlemskap. Detta är det jag hunnit idag, vart tog tiden vägen?!

Imorgon ska först på föreläsning, sen blir det nog städning av lägenheten så den är extra fin inför helgen. Sen blir det step styrka innan jag tar helg :)

Helgens planer:
- Fredagsmys med älsklingen (plankstek, annat gott och film!)
- Shopping
- FEST!
- Agilityträning
- Bio
Gäller att passa på när man har en ledig helg :)

Kram

1 kommentar:

  1. Längtar till helgen! ska bli så kul att ses! =) Hoppas du får skoj ikväll på kick-off. kramar

    SvaraRadera