torsdag 3 september 2009

Längtar till imorgon!

Imorgon åker vi till Ullared och planen är att vi ska shoppa loss totalt :P . Har en liten lista med grejer som vi hoppas att vi hittar sen vet jag att vi kommer komma på massa saker när vi väl är där. Jag ska också ta och införskaffa mig en extern hårddisk på NetOnNet så jag kan få plats med mer bilder :) . Carl-Philip är snäll och går ut med Nellie ett par gånger medans vi är borta.

Idag har jag spenderat den största delen med grupparbetet, men har även fått lite tid för matten. FIck lite panik först för jag fattade ingenting, men efter några timmar lossnade det och den första lilla delen är avklarad, nästa steg är mängdlära så det kommer nog ta en stund att sätta sig in i det också. Jag förstår att det kommer vara lite krångligt att inte ha någon undervisning mer än en virtuell frågestund på onsdagar, men jag ska göra mitt bästa. Först inlämningsuppgiften ska in nästa vecka :S.

Nej dags för duschen och sen sängen, om 8 timmar sitter vi i bilen :) . Imorgon är det fredag! Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar