söndag 6 september 2009

Mysig lördag!

Har haft en helt underbar kväll med god mat, trevligt sällskap och en bra film. Fanny, Johan, Milla och Maria kom över, vi lagade mat och kollade på Män som hatar kvinnor (definitivt värd att se två gånger samma vecka :) ). De andra hade inte sett den så det var lite lätt skrämda när de gick härifrån. Milla och Nellie funkar fortfarande bra ihop, Nellie säger ifrån lite ibland men på ett väldigt bra sätt så jag är så stolt!

Dagen började dock inte lika mysigt (känns dock inte som det var idag), utan jag gick upp "skapligt" för att åka till skolan och plugga. Ville ta igen den tiden jag missade igår med grupparbetet, hann göra endel men det får nog bli lite plugg imorgon också.

När jag kom hem hade älsklingen diskat, tvättat och bäddat rent i sängen så jag blev väldigt glatt överraskad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar