måndag 31 augusti 2009

Jag överlevde!

Vi klarade redovisningen idag! Jag kan inte förstå att man alltid ska bli så nervös inför en redovisning, det är ju inte så att man inte har klarat av den någong gång. Har börjat kolla på lite idéer och punkter som ska tas upp i nästa projekt så det kommer nog lösa sig det också tillslut :)
Alla var iaf riktigt duktiga idag och det var faktiskt intressant. Jag är förvånad för detta är första föreläsningen jag inte gäspat på en enda gång på väldigt länge :)

Har fortfarande utslag i ansiktet, men det är mycket bättre. Pratade med vårdcentralen iaf, men de kan inget göra och någon utredning görs inte om man inte har allvarliga symptom eller att det är återkommande. Så jag får utreda mig själv helt enkelt. Jga utgår från att det är citron, men det kan ju vara massa saker exempelvis soya som Fanny skrev till mig.

Vi såg Män som hatar kvinnor igår och den var riktigt bra!!

Nej dags att tag i lite saker, typ disken, innan det är dags för det bästa träningspasset på veckan, Step med Marie!! Hoppas att jag inte är lika lost denna vecka :) Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. skönt att det gick bra på redovisningen. =) Kram

    SvaraRadera