onsdag 5 augusti 2009

Vardag

Nu har jag landat i vardagen igen efter den underbara helgen. Var riktigt sliten i måndags så vi gick och la oss redan halv nio och sov som stockar hela natten. Efter att handlat och städat hela kvällen igår så la oss vi skapligt igen så idag är jag tillbaka som människa.

Kom nyss hem från en springtur med Fanny. Gick riktigt tungt idag så vi måste springa snart igen för att ändra på den saken :) .

Saknar min glada lilla Nellie, är något stort som fattas här hemma. Ska träffa henne nästa helg när Micke och jag förhoppningsvis ska bo nere i stugan. Sen är det bara fem jobbdagar kvar innan jag får hämta hem henne igen. Längtar!

Dags att fixa lite med maten!

1 kommentar:

  1. Å glömde ju att fråga hur det kändes att inte ha Nellie hemma. =( Men tiden går fort så snart är hon hemma igen. =) kram Fanny

    SvaraRadera