onsdag 19 augusti 2009

1 timme till jobbet...

....ja jag lyckades....
Nej från början var det inte riktigt mitt fel för det var nämligen stopp på vägen mellan Mantorp och Skänninge. Det var en bil som brann, men jag vet fortfarande inte vad som hade hänt, men stilla stod det iaf. Jag tyckte det såg ut som en stor olycka så jag vände direkt för att åka över Mjölby istället. Lyckades åka fel så det tog en timme till jobbet, i vanliga fall tar det 30 minuter. Det hade gått snabbare om jag väntat för Åse åkte en halvtimme senare än mig från Linköping och kom fram före :S. Riktigt bra start på dagen.

Sen har den bara blivit bättre, har ganska mycket att göra på jobbet så dagen gick fort. Jobbade t.om. över en halvtimme så jag kan sluta lite tidigare på fredag (sista dagen)! Sen en mysig kväll med älsklingen.

Imorgon kommer CSN och på tisdag kommer lönen!! Förstå vad jag kommer känna mig rik för några dagar, jag har ju levt på 5 kr i flera veckor (tur att jag har Micke!). Kanske man vågar sätta sin fot i affärer :) . Det blir i alla fall Ullared i September, ev den 4:e.

Nu ska jag sova, imorgon blir det Rix FM festival i Norrköping så jag ska sova lite i förbyggande syfte inför fredag :P

Godnatt!

1 kommentar: