söndag 30 augusti 2009

En dag jag kunde varit utan...

Vaknade imorse torr i munnen och med klåda i hela ansiktet :( . Har troligtvis lyckats få en allergisk reaktion av mina nya matvanor. Misstänker att det är citronen som jag hade på fisken som spökar, men säker kan jag ju inte vara. Ringde iaf sjukvårdupplysningen och de kunde inte heller säga vad det var, men att jag ska höra av mig om det blir värre och åka till vårdcentralen imorgon om det inte börjat bli bättre. Inte världens roligaste grej att ha massa utslag i ansiktet, men som tur är syns det inte så mycket på håll.

Samtidigt blev jag toknervös över våran presentation imorgon. Vi ska redovisa vårat arbete om Corporate Governance för 60 pers :S . Nu när jag dessutom känner mig lite nere för utslagen så ska jag stå inför massa människor och prata också. Höjden av otur! Nu ikväll känns det iaf mycket bättre och jag ska ju bara prata några minuter så det fixar jag. Tur att jag har världens bästa kille som kan ta hand om mig när jag bryter ihop lite :) Älskar dig!

I fredags var jag och Micke på bio. Vi såg Beck - I stormens öga. Den var riktigt bra!
I lördags började jag dagen med en promenade med Nellie, Fanny och Milla. Kul att Milla börjar bli så pass stor nu så hon kan följa med ut i skogen. Sen följde jag med Fanny ner på stan för en supergod salladslunch och lite shopping förstås.

På kvällen var det dags för terminens första kravall! Alla tjejerna (utom Maria som är sjuk :( ) kom hit för grillning och förfest. Blev god mat, mycket skvaller och Abba Singstar innan vi gav oss iväg. Tack tjejer för en underbar kväll!!

Idag har jag varit i skolan en stund och jobbat med grupparbetet. Nu är iaf första delmomentet färdigt och det är dags att ta tag i artikeln som ev. kommer tryckas i en bok. Som ni förstår har jag fortfarande mycket att göra så ni får ha tålamod med bloggen om jag inte hinner skriva så ofta.

Nu blir det en smoothie och filmen Män som hatar kvinnor!

1 kommentar:

  1. Kom på den grej som det kanske kan vara. Det kan vara soyamjölken, endel är allergiska mot soya. Så testa att göra din smoothie på havremjölk eller vanlig mjöl (eller med juice om du inte vill använda havre/mjölk) och se om det blir bättre. Kram Fanny

    SvaraRadera