söndag 29 november 2009

Full fart som vanligt:)

Nu har jag klarat av en vecka på jobbet. Har jobbat en dag själv och det gick över förväntan.

I fredags gick jag, Maria och Fanny till HG. Vi käkade god middag, innan vi gick hem hit för lite förfest eller mellanfest eller vad man ska kalla det. Micke fick både se och höra ett och annat :) bl.a. vår fina idé om att vi skulle börja med balett och så självklart lite balettdans. Haha! Roligt hade vi!

I lördags pyntade vi hela lägenheten så nu har vi tomtinvation, me like :P. På kvällen kom tjejerna över, vi käkade middag och tittade på Robinson.

Idag har vi shoppat! Micke köpte en cykel och jag köpte en kavaj, julklapp till Edvin, ett par jeansleggings och lite smink. Har lite beslutsångest om det blev snyggt och om jag kan ha det imorgon. Jag lägger upp en bild så får ni kommentera vad ni tycker. Imorgon ska jag nämligen på Revisions Express på Grant Thornton. Ska få testa på revision med 9 andra studenter.

När vi kom hem blev Nellie superbusig och sprang direkt till julklappshögen som vi har i datarummet och slet sönder sitt paket. Både jag och Micke kunde inte göra annat än att skratta åt henne, för hur sjutton visste hon att det var hennes. Det är ett koppel så det luktar ju inte och vi har inte sagt något till henne. Smart hund!

Nu ska jag hinna med att plugga lite också! Kram

Klädseln

Adventsfrukost!

Julpynt Stefan med sina grabbar när de var här på besök förra helgen
Stefan och Malin
Melwin och Micke
Melwin äter alldeles själv :)

4 kommentarer:

  1. SNYGGT! Kavajen är supersnygg!! lycka till imorgon. Kramar Fanny

    SvaraRadera
  2. Kanonfin kavaj! Hoppas ni haft en fin första advent! Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga ni är! Nu känns det bättre :)

    SvaraRadera
  4. NI har jätte fint i er lya. Och du Ida är jätte fin i dina kläder.(ps. jag har två jätte söta killar på skrivbordet)

    SvaraRadera