fredag 6 november 2009

Ullared - me like

Har haft en underbar dag med familjen Åberg! Hade klockan på 2.30 och gick upp med lätta steg. Mådde lite illa på vägen dit, men fick hoppa fram i framsätet och då gick det mycket bättre. Dags att köpa åksjuktabletter kanske?

När portarna slog upp klockan åtta stod vi redo och shoppinghumöret var på topp. Detta är resultatet av dagen:
  • Julklappar till Thim (lego)
  • Julklappar till Aaron (garage, gubbe med helikopter)
  • Till dem tillsammans (Cars-spel/bok)
  • Julklappar till Melwin (body, bok med ljud, leksak)
  • Julklappar till Nora (pyjamas, bok med ljud, leksak)
  • Julklappar till Robin (tänker jag inte avslöja)
  • Julklapp till Nellie (rosa och svart koppel)
  • Massa bra-att-ha-saker till kommande flygresa (nackkudde, sovkit, remmar m.m.)
  • Smycken till mig (2 set armband och 2 halsband)
  • Nya skidkläder!! (ser ut som en riktig snowboard tjej var Mickes betyg = bra betyg)
  • Adventsljus (inte långt kvar!)
  • 4 nya plankor (underbara vänner: förbered er på en plankstekskväll inom kort)
  • Lite annat smått till köket

Med andra ord en väldigt lyckad shopping. Lyckades hitta de flesta julklapparna som jag sökte. Jag är nöjd, men trött i benen så nu ska jag få lite massage framför idol :). Njut av fredagsmyset och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar