tisdag 3 november 2009

En hemmahelg

I lördags ställde vi klockan för att åka mot Katrineholm kl 11. Tog en sväng förbi mamma på jobbet innan vi åkte hem till mormor och morfar som bjöd på lunch. Gott! Sen bar det av mot Vingåker och Mickes mormor, Elsie. Elsie fyllde 79 år i fredags så det blev kalas med hela familjen. Fick god middag och fika. Flöljde sedan med Linda, Jimmy och Nora hem för lite lördagsmys. Köpte hem lite gott och tittade på TV.

I söndags blev det bus med pojkarna och lunch innan vi åkte tillbaka till Linköping. Planen var att jag skulle träna, men vi var båda tröttare är tröttast när vi kom upp i lägenheten så det blev soffläge hela kvällen med filmen UPP , ensam mamma söker och sen filmen Djävulen bär prada. Skönt!

Idag tog jag en rejäl sovmorgon innan jag tog en prommis med Nellie innan frukost. Under dagen har jag försökt göra uppgiften som ska vara klar i morgon. Gick sådär, men nu är det inte jättemycket kvar att göra under morgondagen. Jag har också diskat vårat berg av disk, att vi aldrig lär oss?! Sen blev det träning och god middag med älsklingen.

Såg på nya serien Ullared och fick sig ett gott skratt. Jag hoppas att jag kan vara lika shopping galen på fredag då jag fått erbjudande om att få åka med Mickes familj dit. Måste bara kolla så att det inte är något viktigt i skolan innan jag bestämmer mig om jag ska med. Nej dags att krypa ner hos älsklingen som sover sedan några timmar tillbaka. Godnatt!!

1 kommentar:

  1. låter som ni haft en bra helg. =)
    Hoppas vi kan ses i veckan. Jag är lite träningssugen. Ska du träna på gymmet nån dag så kanske jag hänger på. =P

    kram

    SvaraRadera