torsdag 5 november 2009

Hoppas på nytt jobb!

Jag gjorde en intresseanmälan på jobbet igår, men kom på senare att jag då skulle missa revisions express och det vill jag ju inte. Skrev ytterligare ett mail imorse och skrev som det var att jag är upptagen den 30:e . Trots detta ringde de upp i förmiddags och hon hade en liten intervju över telefonen. Hon tyckte jag verkade lämplig för jobbet så hon skulle höra med kunden om det är okej att jag är ledig den 30:e. Håll tummarna!

Började dagen med ett besök på nail center. Fick nya fräscha, lila naglar!! Nästa gång ska jag göra fransk manikyr och sätta dit blommor på två naglar :) . Sen gick jag och hälsade på Helena på Grant Thornton. Hon visade mig runt och jag fick hälsa på några av hennes arbetskamrater. Där skulle jag trivas :) så nu hoppas jag på att de får behov av att anställa efter sommaren.

Lyckades sedan efter lite felkörning hitta till polisstationen. Det är ju hög tid att fixa pass nu :) , snart bara 90 dagar kvar. Kortet blev jättefult och jag blev väldigt illa bemött, men vad gör väl det när man snart ska till Thailand!!

Snart kommer älsklingen hem. Vi ska laga en indisk rätt som jag hoppas är samma sak som Butter Chicken som var det bästa jag visste när jag var på Nya Zeeland.

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Kul med jobbet! Såg också det och var lite sugen på att söka, men ångrade mig sen när jag såga att det var i Mjölby. Millisen kan ju inte vara hemma i typ 8 timmar själv =P
    Kul också med Grand Thorton! Jag ska söka redovisning express imorgon, för då kommer externredovisningsresultatet in på studentportalen. Så jag hoppas att jag klarade tentan så kanske jag har större chans att komma med. =)

    Kram Fanny

    SvaraRadera