torsdag 12 november 2009

Nytt jobb!!

Kom precis hem från Mjölby och från ASM Foods där jag ska jobba extra i 2,5 vecka som ekonomiassistent. Verkade riktigt bra, med mycket ansvar så det ska bli spännande!

Imorgon blir det fest! Har köpt biljetter till sjukhusfesten. Vi betalade 200 kr och för det får vi middag, 2 glas vin och inträde. Vi är 12 personer som ska gå så det ska bli riktigt kul! Extra kul att Henke kommer :) .

Oj vad svårt jag hade att skriva idag. Har inte hänt så mycket den här veckan. Snart ska jag ta hand om tvätt och disk innan älsklingen kommer hem. Ikväll blir det fläskfilé med aprikos och klyftpotatis, sen vindruvor att avnjuta framför TVn och mammas pojkar. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Å så spännaden med jobbet. Grattis! =)

    Ha så kul ikväll, är sååå avis på att jag inte kan följa med. =( Men vi får ta igen det någon annan kväll. Jag är partysugen!!! =P

    Hälsa tjejerna!
    Kramar Fanny

    SvaraRadera