onsdag 4 november 2009

Onsdag

Alltid lika mysigt med onsdagar, man får krypa upp i soffan efter ett träningspass för att kolla på Bonde söker fru och Greys.

I dag har jag varit på seminarium en timme, sen blev det städning av lägenheten och Freepowerdance. Kom hem och lagade mat med Micke. Vi testade att göra en indiska gryta som vi såg lagas i Tinas cook-a-long. Blev helt okej, men nog inget vi kommer göra igen.

Jag har bestämt mig att följa med till Ullared så nu blir det shopping på fredag! Jag ska försöka handla de flesta av våra julklappar plus lite annat som vi behöver.

Nu på eftermiddagen fick jag ett erbjudande från Academic Work till ett ekonomiassistentjobb. Det är 2,5 vecka heltid vilket kommer göra att jag i sånt fall skulle missa 5 föreläsningar, vilket inte borde vara någon fara. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska göra en "intresseanmälan". Kanske lite negativt för skolan, men en merit som kanske i slutet kommer vara avgörande, eller? Klart det är enklast att strunta i det, men det är ju kul att få prova på lite.

Imorgon ska jag fixa naglarna, ev fixa pass och sen ska jag åka till Grant Thorntons kontor för att se hur de har det. Spännande! Riktigt kul att ha fått en sådan bra kontakt med en revisionsbyrå!

Nu är det dags att gå ut med Nellie i snörusket. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Kul att ni ska till Ullared. =)

    Sa vi ses på lördag och se på film? Vore skoj. Kram

    SvaraRadera