måndag 9 november 2009

Ännu en helg har passerat

Är det fler än jag som tycker att tiden går så förbaskat fort?! Fick in resultatet på tentan idag (står G, men hoppas fortfarande på ett VG då den innefattade fler moment) så nu har jag verkligen bara en tenta kvar!!! Galet!

I helgen har vi i princip bara slappat, jag har nog varit lite dagen efter sedan i fredags och den stora shoppingdagen :) . I lördagskväll kom Sus och David, vi käkade plankstek och tittade på Transformers 2. Riktigt trevligt!

I söndags blev det en sväng till Maxi med Fanny. Micke och jag hade gjort en ordentlig lista så nu ska vi inte behöva handla så mycket till den här månaden. Både frys och kylskåp är proppade med god mat. På kvällen lagade vi flygande jakob och sen avslutade vi helgen med den 5:e Johan Falk filmen.

Idag har jag föreläsning kl 15 vilket är lite segt, men jag har lite att göra innan dess. Kl 13.30 ska jag vara på Academic Work för att träffa min nya konsult chef för det nya ekonomiassistentjobbet. Är väl inte 100 % säkert att jag fått det än, men det börjar nog närma sig. Kunden hade nämligen inga problem med att jag är borta de två tillfällena som jag bett om. Nu hoppas jag att det blir klart idag så jag kan börja ställa in mig på mycket plugg innan dess.

Nu ska jag göra mig iordning och försöka plugga lite innan det är dags att ta sig mot stan. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar