tisdag 17 november 2009

Vill vaccinera mig nu!

Igår hade jag en riktigt trist dag. Var hemma hela dagen och försökte plugga. Är så trött!! Kan det vara det härliga novembervädret?

Idag har det varit betydligt bättre. Började dagen med ett seminarium, sen blev det några timmars plugg med Fanny. Jag lyckades få mer gjort än vad jag gjorde på hela dagen igår. Sen blev det en sväng till AW för att skriva på papper inför jobbet som börjar nästa vecka.

Väl hemma igen tog jag mig förbi vårdcentralen för att se om de hade något vaccin över vid stängningsdags. Men det var säkert 50 småbarn där så jag vände i dörren. Jag får vänta på min tur v.49. Är ju lite stressad över när jag ska ta mig tid att vaccineras, för jag vill inteha biverkningar när jag ska jobba så kort tid och sen måste jag hinna ta resevaccin innan vi ska till Thailand, men men.

Ikväll har vi lagat jättegod indisk gryta. Här är receptet: http://recept.nu/1.135544/jens_linder/soppor_grytor/kyckling_fagel/murgh_makhani_indisk_smorkyckling

Idag blev det helt bestämt att kommer Malin med familj på lördag och sen att mamma och Ellen kommer med tåget på söndag för att stanna till måndag. Vilken helg! LÄNGTAR!

Dags att sova. Imorgon blir det plugg med Fanny sen Freepowerdance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar