söndag 6 februari 2011

Söndagskväll

Helgen har passerat med full fart som vanligt. Jag får alltid söndagsångest när jag inte hunnit med det jag ska. Kvar att göra är att färdigställa min examensansökan, skicka in Nellies LP1, gå igenom några till mappar med kort för framkallning och det viktigaste anmäla mig till diplomeringshelgen.

Molly sover på rygg i saccosäcken (=helt utmattad). Blev många intryck för henne igår. Jag var funktionär på agilitytävlingen i Valla och hon och Micke satt och spanade på tävlingen. Snacka om att vi blev tävlingssugna båda två. Vi har fått erbjudande om en lånehund och Micke är riktigt sugen att börja träna redan i vår och tävla i sommar. Själv får jag vänta till oktober, men vi jag får stilla min abstinens med agilitykursen i vår.

I fredags var det kalas för Maria. Hon bjöd på supersmarrig mat och vi hade en trevlig kväll! Tyvärr var vi alla lite slitna efter en veckas jobbslit så när vi var på väg att åka in mot stan så ångrade vi oss. Vi får ta igen det under våren!

Idag har vi varit på långpromenad i det soliga vädret vid Stångån. Sedan åkte vi och kollade på ett hus i Ullstämma. Perfekt läge och perfekt stort hus för oss, men vi har ingen aning om vad banken kommer säga. Vi får helt enkelt kolla läget med dem. :)

Nu ska det lagas lax och potatis! Sen ska jag fixa allt på min lista och bara njuta av kvällen med Solsidan på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar