fredag 18 februari 2011

I can tell you :)

Bubblande lycklig. Har blivit erbjuden nytt jobb och sitter här med avtalet i knät. En underskift från mig och det är 100 % färdigt. Ett företag som jag länge önskat att få jobba hos vill ha lilla mig!! Nu j-klar ska jag visa vad jag går för! Sa jag att jag var glad?

Samtidigt som detta har gjort mig väldigt glad har det varit med sorg i hjärtat att berätta för min nuvarande chef och arbetskamrater. De förstod mig givetvis, men de tyckte det var tråkigt. Jag har trivts väldigt bra i gänget på Expert, men nu ska jag satsa på ett mer utvecklande jobb där jag verkligen tror att jag kan komma till min rätt. Jag är också helt övertygad om att jag även kommer trivas med arbetskamraterna på mitt nya jobb.

Detta är alltså hemligheten som jag berättade om i förra inlägget. Micke har ju också fått nytt jobb så vi kan helt enkelt sammanfatta vårt liv med: "det går bra nu!" Det är bara att njuta!

Ursäkta mitt glädjefnatt!

Imorgon är det dags för melodifestivalen i stan. Vi kommer givetvis vara på plats så det är bara att hålla utkik! Perfekt för att fira en bra vecka; med nya jobb, förlovningsdag och alla hjärtans dag.

Njut av livet!

1 kommentar: