lördag 26 februari 2011

GOD MORGON!

Jag och Molly är straxt påväg till hundklubben. Jag är väldigt träningssugen och det tror jag min lilla tjej är också trots att hon inte vaknat ännu. Planen är att vi ska köra igenom några av lydnadsmomenten och kanske avsluta med lite agility.

Micke och Nellie får stanna hemma. De är tröttisarna i vår familj så det sussar vidare medans vi andra gör lite nytta.

Mickes syster med familj (?) är på IKEA och shoppar nu på förmiddagen så vi ska åka dit och träffa dem. Blir en lunch date och säkert en hel del shopping :)))) WIIEEEE!

Ikvälll kommer ett efterlängtat besök. Henke och Linda kommer hit! Det blir middag och säkert en hel del valpsnack. Deras lilla plutt är bara 1 eller 2 veckor så än sålänge är det lite tid kvar innan de får hem honom. De har en väldigt spännande tid framför sig och jag blir nästan lite avundsjuk nu när man lämnat den tiden bakom sig. Jag får våldgästa dem i sommar :) Härligt med lite babymys även denna sommar :) .

Nej nu måste kläderna på! Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar