tisdag 1 februari 2011

Bra morgon eller inte

Vaknade med hemsk halsont imorse. Jag kunde inte ens säga hejdå till Micke för jag fick inte fram ett ord. Efter en bafucin blev det bättre och som tur var har jag känt mig helt okej idag. Känner dock att halsontet kommer krypande igen så någon skit har jag åkt på. Men jag har inte tid att bli sjuk. Peppar peppar har jag hittills endast haft 1 sjukdag (magsjuka!) i mitt arbetsliv. Som sagt har jag inte riktigt tid med att bli sjuk för imorgon ska månadsbokslutet vara klart, på fredag väntar kalas för Maria och på lördag är det agilitytävling.

Idag kom jag hem kl åtta. Jag har sån tur att älsklingen ställer upp i alla lägen. Idag har han aktiverat vovvarna och fixat mat tills jag kom hem. Det värmer i hjärtat :) Vad skulle jag göra utan dig? Puss!

Nu skäller Nellie på mig, hon tror att jag glömt bort hennes mat. Nejdå den ska bara bli färdig först! Hoppas ni har en bra vecka!

1 kommentar: