söndag 27 februari 2011

Shopping

Jag har äntligen tagit mig lite tid att shoppa lite. Min garderob var i akut behov av uppgradering. Igår var vi på IKEA och träffade Malin, Stefan, Aaron och Melwin. Micke och jag gick en sväng på IKANO-huset. Jag hittade en vårjacka, ett par tygskor, ett par pumps och strumpbyxor. Jag var dock lite besviken att jag inte hittade några kläder så jag åkte ner på stan idag.

På stan hittade jag en lång skjorta/skjortklänning, en svart omlott cardigan, två toppar och en blommig sjal. Nu är allt färdigt inför diplomeringen :) Samtidigt som jag har många nya plagg till våren.

Pumpsen som blir supersnygga till mina klänningar nästa helg. Bilden är tagen från skopunkten.se
En av topparna som jag köpte från VILA. Bilden är tagen från vila.bestsellershop.com


Skjortklänning, inte exakt som den jag köpte men nästan. Bilden är tagen från HM.com
Vårjackan. I stil med den jag hade innan, men min gamla var väldigt sliten. Bilden tagen från Lindex.se

En hel del som jag inte hittade bilder på men det får ni se på så småningom :) Hoppas ni får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar