torsdag 30 juli 2009

Att göra lista

Hade inte så mycket att göra på jobbet idag vilket är ganska tråkigt. Istället för att sitta och göra ingenting så tänkte jag hjälpa till och matcha lite fakturor, men det gick inge vidare. Det var tekniken som inte funkade så det var inte mitt fel, men det är så frustrerande när det inte funkar.

Jag fick kompensera min slöa dag på jobbet med att ha mycket att göra hemma.
Min att göra lista:
  • Springa med Fanny
  • Tvätta (fixar älsklingen)
  • Klippa luggen
  • Fixa naglarna
  • Ta reda på alla mina kläder som jag lyckats slängt överallt
  • Stryka
  • Förbereda packning inför Göteborgsresan i helgen
  • Betala räkningar (sista innan man får pengar igen! man ska klara sig 3 månader på pengarna man får i maj, woho!)

Nu är allt färdigt och det är bara kvällsbestyren kvar innan sängen. Imorgon ska jag bara jobba till kl tolv sen bär det av mot Katrineholm för att fira Therese och lämna Nellie hos mamma. På lördag åker vi till Göteborg. Killarna ska se U2, och jag och Sanna ska göra stan :) . Sen blir det nog Liseberg på söndag. Ska bli kul att få komma iväg på en liten minisemester. Blir en uppdatering om helgen på söndag eller måndag.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Ha det toppen i göteborg! ses på måndag igen! =) kramar Fanny

    SvaraRadera