lördag 18 juli 2009

Familjen på besök och en mysig lördag

Igår kom mamma, Jonas och Ellen på besök. De hade varit på Astrid Lindgrens värld och tog vägarna förbi. Riktigt kul! Vi grillade och gick till en lekplats här i närheten. Ni får se till att komma snart igen!

I morse tog vi en välförtjänt sovmorgon. Jag har inte riktigt vant mig än att gå upp halv sex, sex varje dag så jag är fortfarande lite sliten, men det går bättre och bättre. När vi väl vaknat till så åkte vi ut till agilitybanan. Tränade en stund innan vi tog en långpromenad i naturreservatet. Vi tog oss även ner till "sjön", som syns på kartan över reservatet, i hopp om att Nellie skulle få bada, men det var en riktig fågelsjö så det blev inget badande.

Nu på kvällen har vi ätit god middag och lite lördags snacks. Jag har även hunnit med att klippa Nellie så hon kan få njuta av sommarvärmen.

Jag tror jag glömt skriva om att vi var på bio i torsdags. Vi var på Transformers - de besegrades hämnd , jag som inte brukar gilla action satt som gjuten i stolen med ögon uppspärade. Den var riktigt bra! Kan jag rekommendera, men det är nog bra om man sett ettan först.

Nu ska jag återgå till soffmyset!

Världens sötaste tjej!
och världens härligaste hund :)
Mums!

1 kommentar:

  1. Mysigt ni har haft det! Vi måste ses snart!=) kram Fanny

    SvaraRadera