onsdag 30 mars 2011

Produktiv

Den här veckan går i ett. Känner mig väldigt osocial men ibland måste man. Som ni vet är det sista veckan på jobbet. Bokslutet ska vara "klart" dag 1 och jag ska då vara klart med allt som jag inte vill lämna över på min efterträdare. Stress kallas det. Har därmed inte så bråttom från jobbet. Sen är kvällarna helt uppbokade.

Igår var det kursstart för fresstylekursen. Molly var superduktig och fick visa en del saker för de andra. Stolt matte :) Hon brydde sig inte om de nya hundarna, hon sov på teorin och utförde alla moment jättebra. Kursen var dessutom jättebra, jag hade inte förväntat mig något annat när det gäller Yvonne :) .Önskar bara att man kunde komma ihåg allt klokt hon säger. Hennes inlärningsmetoder verkar funka himla bra på Molly. Jag börjar dock bli väldigt nervös inför tävlingsdebuten om 2,5 vecka :S

Idag har jag varit ännu mer produktiv eller vi kanske jag ska säga. Jag stannade på stan efter jobbet. På en timme hade jag köpt present till Melwin som fyller 2 år den 5 april och till Henke som fyller 25 år den 2 april, dessutom lyckades jag få med mig två tunikor hem :P . Väl hemma hade Micke städat och fixat mat (ja han är underbar :P ). Jag fixade frostingen på mina muffins som jag ska ha med till jobbet imorgon. O nu är jag färdig med allt och helt slut. Dags att krypa ner. Återkommer i helgen som en normal (men lite nervös) människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar