söndag 20 mars 2011

J-klar va de var bra!!

Herregud vilken otroligt bra kör Gabriel har tagit fram! Jag är medveten om att jag är partisk när jag säger att de var bäst, men jag var ju definitivt inte ensam om att tycka det. En andra placering för Katrineholm var inte dåligt. Vi lämnade stan efter klockan två. Både Micke och jag hade blivit ordentlig tillpiffade hos Emma innan vi for iväg.

Med en liten paus i Nyköping var vi på plats en kvart innan middagen. Sanna och Carl-philip hade bokat bord på en restaurang på Sveavägen. Gott och väldigt bra priser! Sen bar det av mot frihamnen och studion. Lagom när vi klev in ropade de in Katrineholms "klacken". Vi fick platser på första raden på katrineholms läktaren tillsammans med Gabriels familj. Bredvid oss satt Andreas Johnssons familj. Alla sju körer bjöd på riktigt bra underhållning och jag kan lova att det är hundra gånger roligare, bättre och spännande live. Kan varmt rekommendera att åka med "klacken" kommande lördagar. Nästa lördag ska vi sitta bänkade framför TVn i kläppen!!

Avslutar dagens blogginlägg med en bild från TV4:s bildmaterial :) Riktiga snyggingar på första raden :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar