måndag 28 mars 2011

Muffinsproduktion

Här hemma går ugnen för fullt. Jag förbereder inför avslutningsfikat i slutet på veckan. Producerar ca 12 muffins var 20:e minut. Så småningom kommer det bli ca 50 st cupcakes till mina härliga arbetskamrater. Känns lite sorligt att det är sista veckan, samtidigt som det känns otroligt spännande. Jag får dock komma tillbaka redan nästa vecka då de vill avtacka mig och Anna :)

Helgen i Kläppen har varit helt underbar. I lördags hade vi strålande sol och perfekt åkning. Micke, Filip och jag spenderade alla tre dagar i backen med endast några få stop för mat och dryck. Vi längtar redan tills nästa år. Bilder kommer.

Molly och Nellie hade sköt sig bra hos mamma. Kommentaren från mamma var att Molly charmat henne totalt. Hehe sötnosen! Imorgon börjar första kursen som vi ska gå i vår (första av tre :P ) . Ska bli spännande att se hur lillstrumpan klarar av störningen.

Nu ska de sista muffinsen vara färdiga så nu ska jag hoppa i säng. Hoppas ni får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar