tisdag 22 mars 2011

Packar

Nu packar vi för fullt. Imorgon, efter jobbet, är det dags att åka mot Kläppen. På vägen lämnar vi Molly hos mamma (Nellie är ju redan där) och hämtar upp Filip. Kommer bli en lång kväll, men vi vill få ut så mycket skidtid som möjligt. På torsdag ska vi försöka vara uppe skapligt i backen. På eftermiddagen får vi sällskap av lilla Thim i backarna. Hela Mickes familj kommer upp under torsdagen och vi ska dela stuga med dem precis som vi gjorde förra året. Mys!

Får se om det blir någon uppdatering i helgen annars är jag tillbaka nästa vecka!

Nu ska jag anmäla Molly till hennes första tävling :S . Nervöst, men det ska bli otroligt kul. Vi kommer hinna gå någon gång på tävlingslydnadskursen innan så jag kan säkert få en del tips. Jag tycker dock det viktigaste är att vi till en början bara har kul och mitt mål under våren är att hon ska stanna hos mig under tävlingen (med våran lilla bustjej vet jag inte vad jag ska vänta mig :P ). Jag lovar att uppdatera på bloggen om hur det går.

Ha en bra fortsättning på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar