torsdag 10 mars 2011

Cupcakes

Just nu avnjuts:

Leilas chocolate cupcakes

Jag har bakat hela kvällen sedan jag kom hem från hundklubben. Micke har sin sista dag på sin gamla station imorgon så jag tyckte att han kunde bjuda på något gott. Oj vad goda de blev! Micke är mer än nöjd :)

Jag och Fanny var ute och tränade med vovvarna efter jobbet. Jag och Molly körde igenom lydnaden och Fanny och Milla tränar för fullt på sitt Heelwork samt Freestyle program. Väl hemma straxt efter sju blev det som sagt bakning. Micke bjöd på smarrig middag från Linas matkasse.

Imorgon är det fredag och det ska bli SÅ skönt med helg. Jag har varit lite sliten sedan förra helgen och det ska bli skönt att komma ikapp med sömnen. Helgen är ganska oplanerad förutom melodifestivalen på lördag.

Nu ska jag röja i köket! Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar