måndag 14 mars 2011

Måndag

Sitter här och väntar på ett glas vin :) Kanske inte bokstavligen för det kan jag faktiskt gå och hämta själv, men jag väntar på sällskap av min älskade sambo och varsitt glas vin. Vin på en måndag!? Ja varför inte :) Vi hade avtackning på jobbet av idag och det serverades vin, tyvärr var jag "tvungen" att ta bilen idag så jag drack pärondryck så därför blir det ett litet glas framför TVn istället.

Jag var hos tandläkaren på lunchen. En vanlig rutinkontroll och jag fick grön stämpel även denna gång :) . Man blir så sjukt nervös att det ska vara något fel. Det enda "felet" var lite tandsten som hon skrapade bort (däremot är det bland det värsta jag vet!!). Jag har varit öm hela dagen. Jag fick lite tips om hur jag ska slippa det i framtiden.

Nu kommer nog vinet snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar