torsdag 17 mars 2011

Hårfärg

Jag är så trött på min hårfärg. Efter en lång vinter har det t.o.m. blivit utväxt efter mitt solblekta hår. Om inte vårsolen gör lite nytta snart kommer jag börja färga. Tur att kusin Emma är så duktig :) Hon färgar mammas hår och det blir jättefint utan att det syns att det är färgat. Vi ska klippa oss på hennes salong (PS sol och hälsa) på lördag så lite uppfräschning blir det.

Jag, Nellie, Molly, Fanny och Milla var och tränade förut. Lydnadsmomenten med Molly går bättre och bättre men jag måste börja använda klickern igen vid stabilitetsträning för hon börjar fuska lite i mellan åt. Dags att anmäla sig till första tävlingen kanske?! Om jag vågar :)

Jag hoppas att vi kan komma iväg skapligt på lördag så vi hinner stanna på brukshundsklubben i Katrineholm innan klippningen. Perfekt träningsmöjlighet att utnyttja alla hundklubbar man kommer åt för att träna med olika lukter m.m.

Upplärningen på jobbet tar på krafterna så nu ska jag stupa i säng. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar