söndag 19 december 2010

Julveckan

Fjärde advent och vi har julveckan framför oss. Alla julklappar är inköpta och de flesta ligger inslagna i datarummet. Det som är kvar inför jul är att baka lite julgodis. Fick idag en beställning till julafton, vilket oundvikligt hamnar på min lott. Får se om jag har lite mer ork i veckan, men annars hoppas jag att det är okej med köpegodis :) .

Nu har vi två kortveckor framför oss, vilket inte känns helt fel :) Dock ligger de under den värsta perioden på året. Årsbokslutet närmar sig med stormsteg och då ska allt vara färdigt. Hoppas på gott samarbete med min butikschefer.

Ser framemot julen och vi ska njuta i fulla drag av tre dagar med våra familjer. Nu ska det kämpas i tre och en halv dag så jag slipper jobba övertid!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar