tisdag 28 december 2010

Julen 2010 i bilder

Härligt med en vit jul! Denna bild är dock tagen i början på december.

Trött Molly :) Hon får egentligen inte vara i soffan, men att väcka någon som sover så skönt hoppas jag att ingen skulle göra!

Molly tycker att vi har lite dåligt med snö :P

Nora på julafton 2010

Thim och Aaron med tomten

Melwin visar hur verktyg ska hanteras :)

Julklappar till vovvarna

Supernöjd!

Vi fick otroligt mycket fina presenter :)
Jag fick:
- En fin ring av Micke
- Skinnhandskar av Micke
- Kalender av Ellen
- Mysig morgonrock av Linda (vi lottar på Mickes sida och i år fick hans syster och jag handla julklappar till varandra)
- Bodyscrub och bodybutter av Linda
- Dove kit av Siw och Leif
- Dove schampoo kit av tomten
- Romantiska koppar med tillbehör av Pappa och Ulle
- Pengar av farfar, mormor och morfar

Micke fick:
- Hundförarbälte av mig
- Photoshoptidning och lotter av Molly och Nellie
- Pengar av sin mormor för att köpa damasker (genom lottningen fick Micke julklapp av sin mormor)
- Duschgele kit av Siw och Leif
- Duschgele av tomten
- Fin flaska med vin och godis av familjen Johansson (en present till tomten Micke)

Tillsammans fick vi:
- Ljuskrona av mamma och Jonas
- Underbar väggklocka av mamma och Jonas
-Riskokare av pappa och Ulle
- Wraphållare av pappa och Ulle
- Solsidan boxen av Robin (me like!!)
- OBH nordica sprayflaska till olja av Robin
- Biobiljetter av våra kära syskonbarn

Nellie fick:
- Back on track täcke av oss och mamma
- Två gossedjur av oss
- Gossedjur och dentastix av "farmor och farfar"
- Apportbock av oss

Molly fick:
- Tävlingsbok av oss
- Läderkoppel av oss
- Gossedjur från oss
- Gossedjur och dentastix av "farmor och farfar"

Hoppas att jag inte glömt något. Tack så hemskt mycket allihop!

Här kommer lite närbilder:
Som jag har längtat, Solsidan!! Här ser man min fina ring också :)

De fina kopparna

Den underbara väggklockan och mina skinnhandskar

Vin och en liten skymt av vår nya lampa (får bjuda på en bild sen när den är uppsatt)

Vovvarnas alla julklappar


Mer bilder från julhelgen finns på Mickes kamera, men det får bli någon annan dag. Vi hade en underbar helg med våra familjer. Blev bortskämda med god mat och hade verkligen tid att umgås med alla. Tyvärr hann vi inte med att träffa några kompisar när vi var hemma, men tar igen det på nyår. Och så hoppas jag att vi kan hinna träffa alla under januari. Therese och Jocke har vi knappt träffat alls under hösten så de har i uppgift att välja en helg i januari som vi kan ses antingen här i Linköping eller hemma i Katrineholm.

Julhelgen gick fort och nu börjar årsskiftet närma sig med stormsteg, vilket innebär massor med jobb för min del. Min älskling stöttar mig så gott han kan:



Idag bjöds det på mumsig mat :). Ser ni riskokaren i bakgrunden? Hehe kanske kan anses som en onödig pryl, men gud vad gott riset blir!

Nu ska jag plocka lite innan jag får min välbehövliga sömn. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar