måndag 20 december 2010

Byte av täcke

Nellies Back on track täcke var som jag nämnde i förra inlägget på tok för stort så idag tog Micke kontakt med återförsäljare i Linköping. Valla djursjukhus vägrade att byta, vilket jag inte blev så förvånad över. Däremot blev vi väl mottagna i Stallbutiken (numera Djur och fritid). Där fick vi byta och dessutom proffshjälp med att välja storlek. Nellie fick givetvis testa det nu under kvällen och hon trivs riktigt bra i det. Tror ni att jag inbillar mig om jag tycker att hon redan verkade rörligare? Hehe :)

Idag har jag hunnit med lite jobb hemifrån. Vill hinna med så mycket som möjligt den här veckan så att jag ligger bra till inför årsskiftet. Vi hann även med massa bus i snön och vovvarna blev trötta och har redan slocknat. Nu har jag fått massage av Micke och vi ska krypa ner. God natt!

Nellies täcke:

Bilden tagen från http://www.backontrack.com/se/produkter/hund/tacke/

2 kommentarer:

  1. Så bra att det gick att byta! Och vi som funderade på om täcket skulle vara för litet. ;)

    Ser fram emot nyår! =) Ska bli så mysigt att fira det tillsammans!

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Hehe ja vilket bra omdöme man har. Vi fick gå ner 2 storlekar vilket motsvarar 6 cm :P .

    Nyår kommer bli toppen!

    SvaraRadera