onsdag 30 juni 2010

Sommar!

Jag har egentligen alldeles för mycket att göra för att sitta framför datorn men en liten break behöver jag minsann. Idag har jag ätit lunch med Maria och Fanny på stan, dröjer nog ett tag tills vi ses alla tre så det var riktigt mysigt att få spendera lite tid med dem.

Idag ska jag också göra lite nytta hade jag tänkt:
- klippa Mollys klor
- träna med Nellie/Molly (hoppas husse kan ta den lille)
- diska (usch vad disk det har hunnit bli på två dagar!)
- söka jobb (det som ständigt hänger över mig)
- handla

Nu lämnar vi de tråkiga måstena! Vilken härlig sommar vi har fått!! Hela midsommar helgen spenderade vi vid sommarstuga och vi njöt varenda minut. Hundarna kunde vara ute hela dagarna, jag fick sola en massa, Micke fick åka massa båt och så fick vi träffa alla underbara vänner och Mickes familj. Här kommer lite bilder från helgen:

5-kamp!

Det ser stabilt ut Henke!

Jag i full koncentration

Säckhoppning

Micke använder höfterna :)

Vem lyckas fånga godisen först?

Ser lite stelt ut :)

Sommarhäng

Micke hittade en ny kompis :)

Inte helt fel att vakna upp till detta!

En blöt Nellie

Dagen-efter-häng

Molly spanar

Ingen dum plats för en tupplur. Hon somnade dessutom i sked med sin favoritleksak :)

Nora

Nora och Nellie

Thim

Aaron

Melwin

Nora i gungan

Lyckades fånga hela familjen Åberg på samma kort :)

Molly myser med sin "kompis"

En båttur i skymningen

Otroligt vackert!

Micke påväg ut för att åka vattenskidor

Bara fyra dagar kvar på semestern, men jag ska njuta varenda sekund av det fina vädret. Imorgon bär det av mot Katrineholm för att spendera dagen med mamma och Ellen.

Tack alla för en trevlig midsommarhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar