fredag 18 juni 2010

Mitt liv med vovvarna

All tid cirkulerar kring vovvarna vilket både är underbart och påfrestande :) Snacka om att man kommer ha världens bästa tålamod efter detta! Som Fanny brukar säga borde man skriva med på CV:t att man har/har haft valp :) . Men jag försöker njuta av varenda sekund för tiden går fort och valptiden håller inte i sig så länge. Vi har haft underbart väder denna vecka så vi har kunnat spendera mycket tid ute och jag hade njutit ännu mer om jag inte hade varit så förkyld :( . Än så länge är det bara en förkylning så jag får vara glad för det.

Igår hade jag egentid med Nellie hela kvällen. Vi åkte till Motala på lydnadstävling. Vi fick 2 poäng från 1:a pris vilket kunde ha undvikits om jag bara skärpt mig lite. Nu är vi dock supertaggade till nästa tävling i Åtvidaberg nästa vecka :) . Nellie var iaf superglad hela kvällen och hon njöt nog av att få vara lite för sig själv. Jag försöker också gå med henne själv varje dag och då även passa på att träna Molly att vara ensam (vilket går superbra!) .

Imorgon bär det av hemåt igen. Då är det klippning och 5-års kalas som står på schemat :)

Några bilder på lillstrumpan:

Lite hjärngympa - gav vovvarna varsin hushållsrulle med godis i

Förlåt matte att jag stökade runt bland dina kläder! Sötnos!

1 kommentar:

  1. Hon är helt underbart söt! Och växer så det knakar! Kram

    SvaraRadera