onsdag 9 juni 2010

CIVILEKONOM!

För några timmar sedan avslutade jag mina fyra år på ekonomprogrammet och jag kan nu titulera mig civilekonom. Lyckoruset sitter i fortfarande och jag bara bubblar av glädje :) Anledningen till att jag nu kan släppa alla känslor fria är att vår handledare under vårt oppositionsseminarium talade om att vi kommer bli godkända på uppsatsen (men om vi får G eller VG får vi se nästa vecka). Vilken otrolig lättnad! Den här terminen har faktiskt varit roligare och mer givande än vad jag någonsin kunde drömma om. Stort tack till Maria för gott samarbete och alla som bidragit till uppsatsen!

Nu väntar 3,5 veckas sommarlov och jag ska njuta av varenda sekund. Många hundmystimmar blir det :). Imorgon är planen att jag ska träna igenom lydnadsprogrammet ordentligt med Nellie och även träna kontakt m.m. med Molly. Båda vovvarna har varit underbara idag. Nellie har tagit det lugnt och Molly har varit busig men ändå hanterbar. Idag har vi dessutom lyckats hålla golven torra.

Nu ska jag njuta av all tid med mina tre älsklingar!

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    Massor av hälsningar från Ewert o farmor

    SvaraRadera