onsdag 19 maj 2010

VINNARE!

Vem kunde för fyra veckor sedan tro att Nellie och jag idag skulle stå som vinnare i lydnadscupen? Klart jag hoppades, men trodde inte för ett ögonblick att det skulle gå så här bra. Med poängen 181, 179, 156 och 183 på fyra tävlingar fick vi ett resultat på 543 poäng med de tre bästa poängen inräknade. Jag tror att tvåan fick 522 poäng så det var med god marginal :)

När vi ikväll fick kliva upp på prispallen som vinnare kunde jag knappt hålla tårarna borta. Jag är så stolt över min ögonsten. Nu blir det storsatsning på officiella tävlingar i sommar och så kanske vi kan börja träna in några moment till klass II.

Högst upp på prispallen

Nellie med sina priser (ett pris för dagens vinst, ett pris för cupvinsten och ett presentkort på 200 kr)
Lydnadscupens nummer ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar