lördag 15 maj 2010

Äntligen lite ledig!

Maria och jag jobbade hårt i veckan för att ta oss igenom alla uppsatser i vår seminariegrupp. I onsdagskväll ansåg vi att vi var klara nog för att få lite ledigt :)

I onsdagskväll var vi med i lydnadscupen. Denna gång fick vi 156 poäng, p.g.a. att det luktade väldigt gott på planen och nästan alla hundar reagerade. Nellie t.o.m. stack från mig för att få lukta. Kändes inge bra, men nu är vi taggade till nästa onsdag och då hoppas vi på riktigt höga poäng så att vi kan vinna hela cupen :). Jag tror att vi fortfarande har en liten chans.

I torsdags var vi med på uppvisning i Katrineholm. Jag och Nellie visade lydnad, lite konster och flyball. Var riktigt lyckat trots spöregn. Sen bar det av hem till min moster för kalas. Vi blev bjudna på mat och tårta.

På torsdagskvällen var vi bjudna hem till Therese och Jocke. Vi blev bjudna på god mat, vin och massa annat mumsigt och vi hade en supertrevlig kväll! Nu ska det inte gå flera månader innan vi ses och jag hoppas att de kommer förbi på min födelsedag.

I fredags träffade vi Mickes familj. Följde med Stefan och barnen på Vingåkers marknad och så stannade vi även hemma hos Jimmy och Nora. Så vi hann med lite bus med barnen. De växer ju så fort!! Nora går massor nu och Melwin har börjat han med. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång!

Det bästa med den här helgen är att om några timmar ska vi åka mot Stockholm och en kryssning väntar med Fanny, Johan och Maria. Ska bli riktigt skoj!! Dags att fixa det sista innan avfärd! Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar