måndag 31 maj 2010

Uppsatsen är inlämnad :)

Woho vad skönt det är!! Om en vecka och två dagar är jag färdigutbildad ekonom :) Den här terminen har jag trott skulle bli den värsta i mitt liv, men det har gått riktigt smidigt måste jag säga. Beror bara på att Maria och jag samarbetar så otroligt bra :) Klart vi har haft motgångar, men inga som vi inte lyckats lösa. Nu ska jag njuta av friden!

Imorgon väntar lägenhetsvisning i Johannelund. Vi har fått erbjudande om lägenhet så vi ska åka dit och kolla. Skulle vara perfekt att få lägenhet så nära Mickes jobb.


Nu ska jag passa på att ta det lugnt och återfå all energi innan vi hämtar Molly på onsdag :) Vi måste köpa koppel, halsband och foder annars tror jag att vi har handlat det mesta. Fick ett passande presentkort på Djurmagazinet av mina underbara vänner så nu ska det shoppas!

Blev ett flummigt inlägg, är nöjd och glad idag så nu ska jag bara slappa i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar